söndag 12 april 2009

Bort med vinterpälsen

Oj, nu har jag verkligen slarvat med bloggen. Beror väl kanske på att händelserna är få och jag har inte haft någon skrivarlust.. Sorry.. Veckan som har gått har jag ägnat åt att sura över dåligt väder fram till fredag, då det äntligen vände och blev sol igen! Påsken har jag tagit det ganska lugnt och njutit i solen i JB:s stuga.

Som jag skrev i förra inlägget kämpar jag med ynka 3 kg. Lyckades gå ner 1 kg innan helgen kom, då jag hittade en bra ursäkt för att få fuska. Det är ju PÅSK! Nu är 1 kg tillbaka på kroppen igen, men det försvann nog 1 hekto tidigare idag, när jag lät vinterpälsen på benen falla… haha.. Det blir så varmt att ha det kvar när solen börjar värma.. Och så vill jag skona mina medmänniskor från håriga ben.. Eller egentligen är det nog jag själv som vill skonas från att behöva visa upp sådana apliknande spiror..

2 kommentarer:

Kim M sa...

Alltid har man nån ursäkt... tyvärr.
Håriga ben är mums. :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Håriga ben på en kvinna är väl knappast mums.. Borde byta kön, så kan jag låta allt vara! ;)(Om jag byter kön... blir jag bög då??)