fredag 24 april 2009

YES!

Besiktningen gick bra! Fick bara en 2:a som redan var väntad.. Tänk vad glad jag blir, då jag hade räknat med att behöva byta bil. Nu ska jag bara åtgärda detta fel.. eller rättare sagt så får någon annan göra det.. Jag har ingen kunskap om hur man byter vindruta.. Och skulle jag försöka så hade det garanterat inte blivit bra.. Så sedan kan jag köra min gamla pärla ett år till, förhoppningsvis.. Tänk att jag förut varit så anti Volvo.. Det är ju den bästa bil jag haft!

4 kommentarer:

Kim M sa...

Hur många har du haft?

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Jag har haft 5 bilar på 7 år!! Och då är volvon inräknad som jag har haft i 2 år nu.. :)

Kim M sa...

Oj oj!
Du är något av en biltok.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Nej, det är jag inte, men jag har bara råd att köpa gamla bilar som fort går sönder.. :-/