måndag 6 april 2009

Fettbullar

3 kg kanske inte verkar farligt, men för mig är det ett verkligt problem och nästan 5% av min vikt. Jag har slarvat så mycket de senaste månaderna med både kost och motion och nu har jag jättesvårt att ta mig ur det.

Dessa 3 kg verkar inte heller fördela sig jämnt över kroppen utan istället har det hamnat som 2 bullar på insidan av låren samt på magen. Detta gör mig galen! Jag kan bara inte hålla mig ifrån saker jag inte bör äta..

Men en bantares startdag är alltid imorgon, så jag börjar om då.. igen..

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag tror att du måste komma på någonting som du kan göra när suget kommer.
Skriv av dig. Eller gå ut med Morris. Eller kolla på vackra män på nätet. Eller ät morötter.
Lycka till.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Tack! Ska försöka... Kram