fredag 17 april 2009

Vår = Ny frisyr

Igår var jag in till byn för att fixa vårfrillan! Resultatet ser ni nedan. Tanken var också att jag skulle köpa jeans, men mina extra kilon som jag har lagt på mig gjorde mig irriterad i provrummet, så jag struntade i det och gör ett nytt försök om ett par veckor då jag hoppas ha förlorat ett par kilo igen.

Jag kom dock inte hem tomhänt ändå.. Min kvinnliga och somriga sida var vaken igår så en klänning på rea passade bra. Men jag undrar om jag inte gjorde en impuls.. Ja, ja.. någon sommarkväll kanske jag känner för att vara en romatisk kvinna och då kan den väl åka på! Ni får ingen bild på mig i klänning idag.. Den kan jag spara till ett senare tillfälle!

Nu väntar en promenad med Morris. Blåser en del så mössan åker på igen!

3 kommentarer:

Kim M sa...

Superkort!
Ska bli spännande att se din ROMANTISKA klänning så småningom. :)

Daniel sa...

Du är så fin i håret!

och dej vill vi bögar se i klänning! :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, För mig är alla klänningar romantiska! :)
>>>Daniel, TACK! Får nog ta ett kort och lägga ut här, så ni får se! :)