fredag 17 april 2009

Hille är kvinna och hetero

Ok.. Här ger jag er smakprov på hur jag ser ut i klänning. Den ljusa rutiga köpte jag på KappAhl igår för 25 kr! Så använder jag den inte är väl det skitsamma! När jag då ändå stod och poserade inför kameran passade jag på att leta fram en klänning till från garderoben!



Sedan jag skaffade kort hår har jag vid flertalet tillfällen blivit tagen för flata. Det har hänt att tjejer/kvinnor flirtat med mig på krogen och någon på Facebook har trott att jag är bisexuell. Att någon flirtar tar jag som en komplimang, vare sig det är en kille eller tjej. Det är snarare en bekräftelse på att jag är intressant! Men så för er som läser denna blogg kan jag i alla fall tala om att jag är HETERO! Det tänker jag vara tills någon kan bevisa motsatsen!

5 kommentarer:

Kim M sa...

Underbara poser!
Lite flatig är du allt, med tatuering och allt. :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Borde kke komplettera med lite mer kvinnliga kläder då istället..? Håret är underbart kort, så det blir kvar så! :)

Kim M sa...

Exakt, då är det bra med riktiga damkläder. :)

Daniel sa...

Du härlige ståtlig fina heterokvinna!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Japp! :)
>>>Daniel, Tackar! Blir så glad av såna ord! :)