onsdag 29 april 2009

När man har för lite att göra..

.. så kommer på andra saker man kan passa på att göra eftersom det ändå finns så mycket tid över! Efter några dagar med underbart väder och fina skogsvandringar funderade jag igår kväll på vad jag ska hitta på fram till sommarjobbet börjar i juni.. (Jo, det har jag inte berättat, men jag kommer jobba hela sommaren som jag alltid har gjort.. Vad ska man med svensk sommarsemester till?!)

Då slog mig tanken att det kanske var lite väl länge sedan man var och hälsade på familj och vänner i Borås. Så därför åker jag redan imorgon! Varför vänta? Så denna kvällen tillägnas packning och städning. Jag ser så fram emot att få träffa alla igen och denna gång kommer jag även träffa ytterligare någon äldre vän som jag inte sett på snart 10 år! Tacka Facebook för detta!

Hoppas min fina 745 orkar med att tuffa 100 mil genom Sverige imorgon. Den är ju nybesiktad, men man vet aldrig.. Som vanligt kommer jag ligga på gasen och tokköra. Stanna på Statoil ibland, för de har så gott take away-kaffe som man kan sippa på medans man kör.. Morris ska följa med, så några små stopp blir det för hans skull.

Jag blir väl borta i ca. 10-11 dagar, men kommer fortsätta blogga under tiden. Jag måste dessvärre vara hemma senast den 12:e, då jag den 14:e ska guida 70 stycken i Örnsköldsviks fina skärgård. Men jag återkommer om det senare.

2 kommentarer:

larsa sa...

Va e du borta,men vem ska då sops i högklackat på hönsdagen???:)

Helen Erlandsson sa...

>>>Larsa, Det kan väl du göra? ;)