fredag 20 mars 2009

Det drar ihop sig

Insåg idag att jag bara har drygt en vecka kvar här uppe. Det är faktiskt med vemod som jag åker härifrån. Egentligen vill jag vara kvar, men i nuläget säger plånboken NEJ!! Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och åka hem till Övik. Jag kommer absolut överväga att flytta hit om jag kan hitta något jobb! Morris har piggnat till lite grann, men verkar inte helt ok. Jag funderar på om han kanske känner på sig att vi snart ska åka härifrån. Han verkar ju trivas lika bra som jag här.

Igår lånade jag, LA och en praktikant varsin Ranger (en sorts fyrhjuling som man sitter i som en bil). Vi lekte av oss på isen och sladdade runt och hade kul. Tänk att jag tidigare aldrig riktigt förstått hur kul man kan ha med dessa. Tack LA för att du fick med mig. Kameran hade jag i fickan, men inga kort blev det.. Men man kan inte fota allt(?).

5 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha, vi hade ändå inte fastnat på bild! ;D

Anonym sa...

vilken cool,sån där vill jag oxå ha..

Helen Erlandsson sa...

>>>Linda, Nej, inte så som vi körde.. ;)
>>>Larsa, Du hade tyckt det var skitroligt! Skynda dig hit innan nästa helg, så kan vi leka?! ;)

Anonym sa...

Vem vet,kanske inte helt omöjligt..Ska förmodligen köpa skoter nu å tittar i hela sverige.dvs säga även uppe i arktis där du är:)klart vi ska leka:)

Helen Erlandsson sa...

>>>Larsa, Du är så välkommen så =)