torsdag 12 mars 2009

Finbesök

Idag får jag fint besök av pappa och IE! Nu blir det som vanligt att panikstäda på morgonen. Det skulle jag ha gjort igår, men av någon konstig anledning kom jag mig inte för. Kände mig bara trött. Låg eller satt i sängen hela dagen, förutom en skidtur mitt på dagen.

Min anställning tar slut på söndag, men de sista dagarna har jag tagit ledigt, så jag har jobbat färdigt! Förstår inte vad fort tiden går. 4 månader försvann i ett nafs och snart bär det nog av till Övik igen. Kanske är det den här ovissheten som gör mig så trött och låg?

Nu ska jag i alla fall ägna mig åt den här helgen och så den blir minnesvärd och rolig. Skriver nog inte så mycket här under dessa dagar, men återkommer nästa vecka, med förhoppningsvis bättre humör och ett gladare sinne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha så väldigt kul i och utanför ditt nystädade hem.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Åh, vi har jättetrevligt! =)