tisdag 24 mars 2009

Rastlöshet driver mig härifrån

Nu har det gått några dagar och min rastlöshet känner ingen gräns. Från början hade jag tänkt att ta några dagars "semester", men av någon anledning känns det som om jag vankar av och an och får ingenting riktigt gjort. Så istället packade jag mina väskor i all hast och bestämde mig för att fara redan imorgon. Det blir alltså några dagar tidigare än planerat, men jag tror att det trots allt är bättre att lalla omkring i min lägenhet. Nu letar jag febrilt efter jobb och skulle gärna finna ett här uppe i norra Lappland. Hur det kommer att sluta kan bara tiden utvisa.

Imorgon rullar jag alltså in i Örnsköldsvik igen med min gamla Volvo. Så se upp alla nolaskogsare, för nu kommer irrtanten till byn igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du blir mött av en välkomstkommitté!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim.. Ett gäng döda flugor låg på golvet och undrade varför jag aldrig kom hem och spillde smulor. Istället lät jag de svälta till döds!