måndag 30 mars 2009

Måste rycka upp mig..

Nu måste jag skärpa mig! Rycka upp mig och göra någonting! Hela helgen har förlöpt utan att jag orkat ta för mig något annat än att se till att Morris får sina promenader! Igår orkade jag i och för sig att besöka PCD och LE som jag inte träffat på några månader. Det var skoj! Men annars.. jag sitter framför datorn eller tv:n och får ingenting gjort! Kanske beror det på vädret? Grått, grått och grått.. Eller så beror det på att man åter igen är arbetslös och har för lite att göra? Måste skaffa mig en hobby, engagera mig i något eller varför inte gå en kurs? Ska hålla koll på vad som händer..

2 kommentarer:

Kim M sa...

Ja, gör nåt!
Aktivera dig politiskt, lär dig ett språk, ragga karlar. Vad som helst!

Helen Erlandsson sa...

haha.. politik och jag går inte ihop alls! Får nog satsa på att ragga karlar i så fall! ;)