fredag 31 oktober 2008

Den som väntar på något gott väntar för länge..?

Undrar vart i hela friden allt folk är? Var ute en promenad och det var helt dött!! Inga barn var ute trots att de har lov. Inga pensionärer promenerade och inga hundägare med sina vansinniga små monster.. Det var t.o.m. lite bilar!! Vad gör folk idag? Sitter de hemma och liksom jag väntar på bättre tider?

Det jag väntar på just nu är följande:
  • Snö - det tycks snöa på flera håll i landet, både söder och norr om Övik, men inte här..
  • Att få åka till Jukkasjärvi
  • Att någon ska sätta in en större summa pengar på mitt konto av misstag och inte märka det..
  • Att jag ska snubbla över drömprinsen i en kassa på någon mataffär eller någon annanstans där det kan tänkas komma en trevlig karl.

Tja.. det var nog inget mer än det.. Jag sätter mig ner i soffan och fortsätter vänta och tar en sväng på affären då och då.. Ja, mer än så kan jag nog inte göra i nuläget..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla väntar vi på bättre tider.
Det blir nog bra till slut.
Lycka till med raggandet i kassakön.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Någon gång måste det ju bli bra? Kram