måndag 13 oktober 2008

Lite jobb och mycket fritid

Jaha, nu sitter man här då igen.. Har inga fler arbetsdagar inbokade just nu, så vi får se om det blir "ledigt" en månad eller inte.. Ska ta en dag i veckan och inhandla sådana där saker som man tänker handla, men aldrig blir av.. Dammsugarpåsar, impregneringsmedel, batterier etc..

Sedan ska jag ta en dag och ge min bil en skönhetsbehandling både invändigt och utvändigt! Det blir helkropp för Volvon och den förtjänar det! (Måste fjäska lite med den så den står ut en vinter till).

Jag ska också ta en dag till mig själv. Uppfriskande fotbad, ansiktsmask och färga håret.

Och sedan har det hunnit bli helg och då drar jag till Östersund och hälsar på HE. =) Känns skönt att komma bort härifrån ett par dagar. Jag är såååååå skitless här i Övik just nu.. Nu ska jag krypa ner i sängen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du ha nån galen, ungdomlig färg på håret? :-D

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, CHOCKROSA!! hihi... Nej vanlig mörkbrun nyans.. Mest för att få bort råttfärgen och de grå stråna som så vackert pryder min skalle vid den här åldern... =/

Anonym sa...

Ska du de dina golv en skönhetsbehandling så kan jag rekommendera http://www.mrdustbag.se/ MrDustbag är en bekant till mig och jag vågar garantera att du blir nöjd ;-) /Mille

Helen Erlandsson sa...

>>>Mille, Ska kolla upp det. Tack för tipset! =)