torsdag 2 oktober 2008

Nu åker håret av!

Nu är jag less på det bångstyriga håret som skulle till att bli långt igen! Bokade tid för klippning senare idag. kanske kan man hitta en mellanvariant? Jag vill ju ha kort hår på ett vis och långt på ett annat. Det är så fint med långt hår om man har mössa. Då sticker det ut små fina hårslingor som omringar ansiktet. Har man kort hår och mössa ser man, iaf jag, ut som en svamp och tant på samma gång! Men kanske en kraftigt uppklippt lång frisyr hade varit något? Vi får se efter lunch hur den nya frisyren blev och vad det blev för något.. Tyvärr var "min" frisör inte ledig, så jag testar en ny. Kan vara riskabelt. Min frisör vet alltid hur jag vill ha det och har så många bra idéer. Hon är min stil.. Det kan ju inte bli värre i alla fall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag trodde det var rätt kort!
Hmm.. Du får lägga in bilder på nya frillan.

Anonym sa...

Men helen,eftersom du var me och ledde in mig på den helrakade vägen så kan jag ju raka dig haha..
mvh larsa

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Jag ska ta ett kort när det är stylat och jo, det var ganska kort men med utväxt... Lite konstig frisyr..
>>>Larsa, Att jag har tänkt tanken många gånger!! Vore så enkelt!! Skönt att veta att jag kan höra av mig om jag vill ha hjälp..