måndag 27 oktober 2008

Man ska ha roligt också!

Ni vet den där konstiga listan på "tråkiga saker man måste göra" jag har... Den har nu fått en liten "krydda" för att göra den mer attraktiv.. För när jag väl bör ta mig an listan kan jag skjuta upp det eftersom det mesta största sannolikhet är något tråkigt göra som slumpmässigt kommer upp. Så nu har jag lagt dit även roliga saker! Fotbad, manikyr, ansiktsmasker mm.. Då kan man ju ha tur att få ett roligt avbrott också! F-n vad jag är smart...(?) Hahaha... Undrar hur mycket som jag inte kommer hinna göra på min lista innan jag åker till Jukkasjärvi, pga att jag nu börjar fylla den med även roliga saker?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra metod.
Jag brukar sippa på ett glas rött när jag gör tråkiga saker (typ dammsuger). :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Mmmm... Kan funka också.. Men det får bli på kvällen, när jag är säker på att jag inte behöver köra bil..