lördag 1 november 2008

En jobbig dag..

Hade jag inte haft Morris hade jag inte gått ut idag. Allt är trögt och allt känns jobbigt och tråkigt. Jag hade kunnat tänka mig en heldag i soffan.. Vet inte varför, men det känns bara tungt. Denna dag kunde kvittat.. Lyckades med möda ta mig till affären bara pga att Morris mat var slut.. Ibland får jag dessa dagar då allt bara är botten. Orkar inget.. En liten ljuspunkt är, förutom Morris, Lillan. Lillan är en katt och bor här i helgen. Söt liten sak som dessutom är kompis med Morris. Men annars är det mörkt. Jag borde vara glad och förväntansfull inför vintern, men nej.. Orkar inte.. Kanske är bättre imorgon.

Dagens bästa: Lillan och Morris

Dagens sämsta: Orkeslöshet

2 kommentarer:

Anonym sa...

De där dagarna kommer då och då.
Själv är jag rätt förkrossad just nu.
Fan i helvetes jävla skit.

Det bästa med att bli äldre är att man vet att det jobbiga går över.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det går över.. Jo visst är det så.. Kram till dig min vän!