måndag 17 november 2008

Visste jag väl!

Inte kom det några papper idag!! Ringde upp igen och hoppas verkligen de dyker upp imorgon! Blir så trött... Det enda positiva med det är att jag har en dag till för saker som ska göras innan jag åker! Men jag vill iväg nu! Jag är ju tankad, packad och klar!

DAGENS BÄSTA: Pizza från Pikachu.. Stora och goda!

DAGENS ÖVERRASKNING: En present från PCD med familj. Men jag vet ännu inte vad det är då jag har lovat att inte öppna det förrän jag är på väg till Jukkasjärvi. Och jag håller mitt löfte även om det kliar i fingrarna..

DAGENS SÄMSTA: Läs inlägget ovan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej
Det var tråkigt att du inte fick dina papper!Man förstår ibland inte varför det tar sån tid med visa pappers arbete.Jag hoppas för dig att de kommer imorgon!
Kramar från Alvesta
Irene o Pappa

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene o Pappa, Hoppas jag med! Kram