måndag 10 november 2008

Utmaning

Denna utmaning har jag fått från Outi och Linda. Jag tänkte väl att jag får ställa upp trots att jag vanligtvis bara ignorerar och deletar kedjebrev.. Men ok.. Jag har ändå ganska lite att skriva om just nu så varför inte?

De regler som gäller är:
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Här är 7 saker om mig...

1. Jag kan inte dansa... men dansar hellre än bra..
2. Jag lyssnar inte heller på dansbandsmusik, men följer ändå Dansbandskampen på SVT..
3. När jag var 13 rymde jag hemifrån och tog tåget till Stockholm, där polisen mötte upp mig och jag fick tillbringa natten på en uppfostringsanstalt med en massa killar.. (BTW: Förlåt mamma.. Men du fick iaf en dag i Stockholm!)
4. Jag använder nästan aldrig min säng! Jag älskar att sova på soffan med Tv:n på..
5. Jag brukar undanhålla hur mycket jag äter ibland, då det bara känns pinsamt att berätta hur mycket man kan trycka i sig..
6. Jag har mutat polisen i Mexiko... (men varför behåller jag för mig själv ett tag till..hihi..)
7. Jag är en obotlig "sökare".. jag söker, söker och söker i livet, men hittar aldrig det jag letar efter, eftersom jag troligen inte ens vet vad jag söker. Om jag hittar något så tar det inte lång tid innan jag tröttnat och kastar bort det igen.. Jag är väl aldrig riktigt nöjd helt enkelt!

Jag utmanar de som vill eftersom jag inte läser 7 bloggar.. men också dessa personer:

Kim
Erika
Tessan

Tjingeling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, så är det ju. Man vet inte riktigt vad man söker. Det är jobbigt.

Anonym sa...

Kul att du antog utmaningen! Blir nyfiken på varför du mutade polisen i mexiko!! =P Förresten Helen, har inte du msn? Kram Linda

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det är skitjobbigt!
>>>Linda, Visst har jag msn. Kan maila adressen till dig! Kram på dig med!

Anonym sa...

Nu är utmaningen besvarad.
http://www.kimmilrell.se/2008/11/18/7-saker/