söndag 2 november 2008

Sakta på väg uppåt

Känns lite bättre idag, men tristessen är ändå stor. Lillan har åkt hem, så nu är det bara jag och Morris igen. Har varit hos LE och PCD och fikat. Trodde min bakdörr på volvon hade gått sönder då den inte gick att stänga, men LE:s magiska fingrar tinade upp den frusna öppningsanordningen. TACK! Sitter nu på kvällskvisten och tittar på TV och surfar runt planlöst på nätet.

Imorgon ska jag inleda en ny period som Personlig Assistent. Jobbar i 2 veckor och sedan åker jag till Jukkasjärvi! Jippie!

Dagens bästa: LE:s magiska händer

Dagens sämsta: Ätit för mycket skräpmat

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du mår lite bättre.
Det gör nog jag också.
Sebbe tokspringer efter katter och jag undrar om han skulle vara vän med dem om han fick träffa dem. Eller om han skulle vilja äta upp dem.
Mkt dramatiskt ibland då vi har många, många katter i kvarteret.
Ibland blir vi förföljda av dem. Och de kan vara hotfulla.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Morris har bott med 5 katter!! Varav Lillan var en av dom.. Så han är van, vilket jag är glad för, då han struntar i katterna i mitt kvarter. Däremot så kan han istället tycka andra hundar vara hotfulla... Kke han tror att han är katt??
Du får köpa en låtsaskatt till Sebbe och låta han gå i terapi..;)

Anonym sa...

Haha. Ja, kanske det.
Han bodde med några katter när han var bebis, innan han kom till mig. Men det har han nog glömt...