tisdag 18 november 2008

Glädjande eftermiddag!

Eftermiddagen hann med besvikelse, frustration och glädje! Papper som inte kom fick skickas via fax 2 ggr.. Sedan AF som inte visste hur man gick tillväga när man ansökte om pendlingsstöd.. "Vi måste nog ta det imorgon..." NEEEJ!! Jag väntar inte en dag till", väste jag nog ur mig ganska frustrerat.. För att slippa komma tillbaka fick jag skriva under papper som inte ens var ifyllda!! GLÄDJE!! Tänk vad de kan vara snälla på AF! =) Nu kan jag åka som planerat (eller enligt sista planen...) imorgon! Blev bara 3 dagar försent!

Tänkte stanna till i Luleå och träffa LC om hon hinner slita sig från studierna.. Tänkte hon skulle underhålla mig medans jag äter och rastar Morris.. Haha.. Det var över ett år sedan vi sågs så det kunde vara skoj att bara slå ihjäl en timma el. två innan man drar vidare! =)

Ojoj.. Nu måste jag städa av lägenheten och bada Morris. Sedan blir det tidig kväll, så jag kommer iväg tidigt imorgon.

Tjoho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart, Hille!
UNDERBART!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Jamen, visst är det? Ibland fungerar saker... =)