måndag 23 februari 2009

Ännu en miss..

Ok. Jag hade inte bara en norrskenstur på lördagskvällen.. Låg på sängen under en filt och tittade på ett avsnitt av "Hjälp" när telefonen ringer.. Det var Skåne som undrade var jag höll hus? Han förklarade att vi skulle ses om 10 minuter och möta våra gäster! Panik igen!! Kastade på mig mina privata kläder och körde till Jukkas. Fick parkera så nära som möjligt och frågande stå och le.. Vad var det för grupp och vad skulle vi göra?? Det gick ju bra i alla fall, men dagen blev betydligt längre än vad jag planerat.. Så det blev inte många timmars sömn och efter söndagens arbetspass var jag helt slut och jättetrött. Somnade till på eftermiddagen och vaknade till på kvällen igen. Gick en promenad och somnade om.. Jag är verkligen inte van att arbeta på detta vis längre.. Min 35-åriga kropp behöver sin dygnsvila och skönhetssömn.. Börjar jag bli gammal?

6 kommentarer:

Anonym sa...

käka omega 3 å lägg till lite 6 så ska du se att minnet snart är på topp..

Helen Erlandsson sa...

>>>Larsa, Tror du det är det som saknas?? Verkar för enkelt.. ;)

Anonym sa...

Nu får du ta dig samman, slarvmaja!
:)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det var faktiskt inte bara mitt fel.. Min chef kunde också ha sagt något om det när jag pratade med honom tidigare på dagen!!

Anonym sa...

Det har du rätt i. Vi tar chefen i örat! Hårt!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Just det!! =)