onsdag 25 februari 2009

Here I go again

Ja, nu var det dags. Den dagen som ingen ville skulle komma, kom till slut. Nu får man ändra och pussla om sina planer åter igen. Det blir inga stora förändringar, men det påverkar definivt en icke tung plånbok och en planerad semester. Nästan samtliga guider får sluta tidigare än planerat.. Så nu jobbar jag bara 2 veckor till och sedan..? Ja, vad händer då? Jag får säga som en gammal vän (och pojkvän) en gång sa;
"Det gäller att vara nyfiken på vad morgondagen har att ge..."

Så nu ska jag vara nyfiken. Kanske väntar någon riktigt trevlig överraskning där. Början på något nytt?

2 kommentarer:

Daniel sa...

Tror bestämt att en överraskning väntar!

Helen Erlandsson sa...

>>>Daniel, Jag älskar överraskningar, när de är av det goda slaget.. Så nu hoppas jag på att "Han" dyker upp och att okända pengar rullar in på kontot! ;)