tisdag 17 februari 2009

Den var lång och hård..

Den var lång och otroligt hård. Den pekade rakt upp och var bara sååå inbjudande. Min hungrande leklusta fick fjärilarna att kännas i magen.. Nu gällde det att ta till vara på tillfället! Jag tog några djupa andetag och började bestigningen av den. Mina flämtande andetag liksom kom längst nerifrån lungorna. Äntligen var jag där. Äntligen skulle jag uppnå en förlösande känsla som jag väntat så länge på. Och förlösande var den. Det pirrade i hela kroppen och en pulserande känsla stannade länge kvar efteråt.. Jäklar vad ont det gjorde i baken efter en den turen.. Pulkabacken var ju så brant, lång och hård. Men kul var det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa dig ett ligg NUUUU, för bövelen!!!

Lööv från P.

Helen Erlandsson sa...

>>>P. Tycker du verkligen det?? ;)

Anonym sa...

Hmmm,måste ju vara en höjdare för dig att åka skoter så ofta,alla dessa vibrationer och att få hålla i ett hårt styre,du måste va alldeles mjuk i i benen när du klivit av:)

Helen Erlandsson sa...

>>>Anonym,Hahaha.. Kanske skulle utnyttja det lite mer..