tisdag 24 februari 2009

Utmaning

Utmanad av Linda!

Fyra tv-program som jag brukar se på:
Mia och Klara, Hjälp, 2 ½ män, That 70´s show

Fyra saker som jag gjorde igår:
Åkte skidor, grillade, festade, var på pizzeria

Fyra saker som jag längtar till:
Mera sol, Elsa, vårvinterfjäll, kärleken

Fyra saker som står på min önskelista:
En ny bil, ett sjyst sommarjobb, att allt går vägen för min bästa vän, en fjällsemester

Fyra saker som jag tycker om att göra:
Vara med Morris, åka skidor, sova, vara utomhus

Fyra saker som jag avskyr:
Världens orättvisor, nedskräpning, djurplågeri, barnsexhandel

Fyra saker som jag inte är lika förtjust i;
Översittarfasoner, oärlighet, överdrivna personer, krävande personer

Fyra saker som jag åt igår:
Korv, digestivekex, pizza, souvaswook… (Nyttig måndag..??)

Fyra bloggar jag utmanar:
Kim, Erika, Outi, Teresa

3 kommentarer:

Daniel sa...

Nyttiga måndagar gillar vi i stugan!

Anonym sa...

Ja, en nyttig måndag! ;)

Tack för utmaningen.

Helen Erlandsson sa...

>>>Daniel, Jag är otroligt svag för nyttigheter! ;)
>>>Kim, Varsågod.. Du brukar ju tycka om listor och annat.. ;)