onsdag 4 februari 2009

Brödrene Dal og professor Drövels hemmelighet

Som barn älskade jag det norska barnprogrammet "Brödrene Dal". Så jag var överlycklig när jag fann samlingen på DVD! Igår när jag kom hem låg den där hemkommen med posten! Allt är på norska vilket gör det ännu mer komiskt än vad det är. Kanske är det fler än jag som minns detta underbara program som man tyckte var sååå spännande! Här ger jag er introt.. Märk väl kartan.. fjell, myr og jungel! Hahaha.. Nu ska jag ta mig igenom flera timmar norskt barnprogram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick inga som helst flashbacks!

Och ja... norska ÄR komiskt.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det verkar vara ett program som man antingen inte alls minns eller så gör man det. Jag tror jag minns det på grund av deras galna äventyr i den norska jungeln.. =)