fredag 13 februari 2009

Handikappad

Har aldrig fattat vilket beroende jag har av både internet och mobiltelefon.. Mitt internet ligger fortfarande nere, därför skriver jag inte så mycket just nu. När jag upptäckte detta fel skulle jag ringa Telia, men då hade jag glömt telefonen på jobbet! Hjälp vad jag kände mig handikappad! Ingen kontakt med omvärlden förrän nästkommande dag..

De sista dagarna har jag jobbat mycket, så inget intressant har väl hänt.. Jo, jag tappade bort 2 gäster i söndags! Hittade dom så småningom ståendes på en myr och som tur var hade de gott humör ändå!

De sista dagarnas kyla (-31 i morse) har gett mig en lätt förfrusen näsa! Den svider och gör ont, men det ska väl gå över.. Idag jobbar jag dag 7 av 8, så på söndag är jag äntligen ledig igen! Det är bara 2 dagars ledigt, men det känns skönt!

Nu börjar solen visa sig mer och mer och det är så otroligt vackert ute! Skulle lägga upp bilder, men får vänta till helgen, då jag förhoppningsvis har internet hemma igen. So, until then.. Have a nice weekend you all!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är alla beroende! Jag lider med dig.

Men hur lyckas du tappa bort två gäster? :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det är inte så svårt som man kan tro! Man ser inte 8 skotrar i rad på slingriga spår i skogen.. =)

Anonym sa...

Haha. Okej då...