lördag 28 februari 2009

Övernattning

Här sitter jag framför datorn med huvudvärk när solen skiner. Morris är ute och åker skidor med VJ, så han har det bra. Känns som man bara går och väntar på att sluta jobba helt. Det är så typiskt att känna så när man bara har några dagar kvar..

Om 1 ½ vecka kommer pappa och IE på besök! Kul att de orkar ta sig hit. Måste planera in något skoj. Hoppas vädret är som idag, så man kan vara ute mycket!

Idag ska jag på övernattningstur med 5 gäster. Hoppas jag hittar vägen till campen vi ska till. Har bara varit där en gång och nu måste jag ta en annan väg eftersom isen inte är farbar.. Morris ska sova hos VJ och det blir egentligen första gången som han sover hos någon annan än hos mig eller JB. Hoppas det ska gå bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helen
Det blir kul att få komma till dig o Morris.Hoppas att vädret blir bra med så att vi kan vara en del ute med!
Ha det så bra
Irene och pappa

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene och pappa, Jag har beställt solsken och vårvärme ;) (I morse var det -30) Vi ses snart!