fredag 22 augusti 2008

Skadeglad

Jag har nämnt i ett tidigare inlägg att jag har sagt nej till att utnyttjas mer på jobbet. Att bara vara bra att ha när det krisar. Jag berättade att de har problem en period med att det fattas personal.... Och nu är det ännu mera kris för dom.. Åh, det är såååå skönt att nobba dom och säga att jag inte kan jobba. Tycker förvisso synd om mina arbetskamrater som blir lidande, men jag tror de ha förståelse för mig. Hoppas verkligen att det blir en förändring till det bättre för dom framöver och att mina handlingar hjälper någon annan i framtiden. Nu är min lunch slut och jag ska jobba vidare... Sex dagar kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska dom ha de,du som alltid ställt upp å ändå inte får jobbet..
Skadeglädje är den sanna glädjen hehe hälsn larsa

Helen Erlandsson sa...

>>>Larsa, Tack för ditt stöd! Ha en fortsatt trevlig helg med la familia.