lördag 2 augusti 2008

Svammel en lördagskväll...

Har inte skrivit på ett tag.. Har varit ganska deppig.. Men idag ska jag bli på bättre humör! Har inte hänt så mycket de sista dagarna... Varit och jobbat, gått promenader med Morris och bara funnits till. Vilket är bra. Att man funnits till menar jag. Att finnas till fyller säkert sin funktion också. Letar jobb... Som jag skrev tidigare söker jag jobb och funderar allvarligt på att flytta från Örnsköldsvik om jag hittar något tillfredsställande... Kanske har jag hittat ett intressant jobb på annan ort, men om jag får det vet jag inte. Tror jag kan ligga bra till dock. Idag har jag "vinat". Ska nog ta en kväll på krogen.... Jo, det blir det nog! Ska promenera med Morris först. Sedan blir det nog att pröva sina vingar alldeles själv! Bättre än så blir det inte!

Lev väl alla och ta till vara dagen!

Inga kommentarer: