lördag 17 januari 2009

35 år och fortfarande inga fasta rutiner

Så fyllde man år igen.. Kan inte fatta att man hunnit bli 35.. Och ännu vet jag inte vad jag vill med mitt liv! Undrar om jag någonsin kommer veta det? Trots allt velande fram och tillbaka, så måste jag nog ändå säga att man har varit med om ganska mycket kul ändå. Man har mycket erfarenheter och har träffat många goa människor.. Och nu lät det som jag fyllde 75! Nej.. allvarligt.. jag är faktiskt nöjd med att vara 35 och en mogen(?) kvinna.. Hahaha..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på oss då helen,vet inte varför men killar blir bara nyngre med åren medans kvinnor blir .....hahaha
ha en bra dag idag

Helen Erlandsson sa...

>>>Larsa, Och GRATTIS på dig! Det där med att killar blir yngre... Ta en titt på hårfästet ditt, Larsa.. Ingen kommer undan! ;) hihi..

Anonym sa...

Jag känner likadant.
Vi måste nog acceptera att vi inte är som våra föräldrar, som hade allt utstakat vid 25.

Anonym sa...

Vilket hårfäste???ska man ha ett sånt??visste att det var nåt som saknades..Å du,häckar svalorna på samma höjd eller dras dom söderut

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det är väl så kanske.. Ibland kan jag önska att jag hade det så, så man slapp fundera så mycket =)
>>>Larsa, De dras definivt söderut! Men det kan jag lätt dölja! ;D