lördag 3 januari 2009

Självklart gör de tvärtemot..

Norrskentur igårkväll. Efter Skånes fina genomgång där det talades om att vid sidan av spåren är det slask och vatten, så stanna i spåret, hann jag köra i hela 10 minuter innan en gäst satt fast i skiten.. Grrr... De hade definivt inte bara åkt av av misstag utan också kört ett par hundra meter vid sidan av spåret.. Så det var bara att ta Skåne till hjälp och få upp skotern ur sörjan.. Varför lyssnar en del aldrig på vad guiderna säger?? Turen gick i övrigt bra och det var norrsken, vilket inte jag är bortskämd med på mina turer!

Idag står det skoter och snöskor på programmet. Mobilen som också är min väckarklocka glömdes kvar på jobbet, men trots det lyckades jag vakna i tid! Härligt! Så nu ska jag göra mig i ordning, äta frukost och promenera Morris innan jobb. Hoppas denna dag slippa ställa mig i slask och vatten!!

Inga kommentarer: