söndag 18 januari 2009

Det var den födelsedagen

Födelsedagen flöt på som en vanlig dag, förutom en "bana" med massa ledtrådar som VJ hittat på.. Hittade en lapp på bilen med instruktioner på var jag skulle finna nästa ledtråd. Hittade den andra ledtråden och fick sedan rusa till jobbet.. Väl hemma tog jag på mig pannlampan och gick ut med Morris och letade upp resten. Det blev en lagom kvällspromenad och jag fick gå hem med snopen min, då det på sista lappen står: "Du får en karta imorgon". Så jag vet ännu inte vart det slutar eller vad det är. Men jag har mina aningar eftersom jag även har hittat bestick vid ledtrådarna.. KUL! Jättekul grej!

Igår skulle jag ha en snöskotur, men inga gäster kom... Sedan skulle jag förbereda en tur och när jag kommer dit är batteriet på RZR:n som vi kör maten i dött. Lyckades få dit en booster så det löste sig och jag var i god tid så det gick bra. När jag sedan skulle därifrån hade jag varit noga med att parkera minibussen på avsedd plats, då vi inte får parkera utmed vägen, men kunde inte ta mig därifrån utan slirade bara. Fick sätta mig i bussen och lyssna på radion tills VJ kom med sina gäster som fick hjälpa till att putta bussen upp på vägen igen..

Idag ska jag köra till flygplatsen med skoter. Men först ska jag dricka upp mitt kaffe och gå med Morris.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pannlampa!
Hahaha. Jag såg en dam med pannlampa häromdagen. Det såg lustigt ut. Hon var ju på väg till tunnelbanan.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, hahaha.. till tunnelbanan?? Har ni inga gatljus i Sthlm?? Pannlampan är en av de bättre uppfinningarna.. som jag använder dagligen! =)