söndag 25 januari 2009

I inkorgen idag

Hittade detta i inkorgen på "fejsansidan" idag..

hello helen
how are you
i would like to chat with u if u dont mind
i will be happy if u talk with me
i prefer email yahoo or msn cuz both best and quickly
real u are veryyyy beautifuland ur smile wounderful
god bless u

Jag klarar verkligen inte av mail som dessa! Just detta mail var bara så FEL! Klarar verkligen inte av ett meddelande utan stora bokstäver, inga kommatecken och inga punkter! Dessutom var det alldeles för smörigt och mellan raderna ser jag ett "please".. Jag har också otroligt svårt för att någon anväder "God bless you.." Klarar det bara inte.. Sorry grabben, du hade ingen aning hur du skulle lyckas få mig intresserad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok om han var lite crazy men va fan helen,ETT SMÖRARBREV RAKT NER I KORGEN!!!Nu rullar de på,du får skippa semestern efter ishotellet å bara åka runt å dejta å dricka gratis drinkar sånt...:)

Anonym sa...

Bu för såna mail!
Bu för att jag på bögcommunityt får en massa mail från brudar i utlandet som vill ta sig till Sverige. Och gifta sig. BU!

Helen Erlandsson sa...

>>>Larsa, nja.. de drinkarna kan jag blanda och betala själv!!
>>>Kim, Kan bara hålla med.. Undrar om de någon gång lyckas??