tisdag 30 december 2008

Finnes: Kåt hund som vill ha en villig tik


Är ledig men måste nog fly hemmet ett tag.. Morris går runt och gnäller i höga gälla toner konstant! Blir snart ett nervvrak.. Min ledighet är superstressig istället för ett par lugna sköna dagar som man kan vila upp sig på.. Någon som har en löptik som kan stilla hans sinne ett tag.. Flickvännen (Morris flickvän) vill också så hon skäms, men får inte.. Jag håller på att bli tokig!

Är ledig i kväll också, men tänker åka med på en tur som gäst.. Ska bli skönt att få se sina kolleger jobba.. Hahaha.. Och just nu känns det mer avslappnande att befinna sig på jobbet än hemma..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Sebbe gnäller rätt rejält då och då men jag har inte märkt att det skulle bero på kåthet.

Hoppas Morris får till det.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Har du en löptik vägg i vägg märker du det.. Lovar! Och ja.. för mig får han gärna.. men det är de mattar och hussar som har tikar som inte vill.. =/

Anonym sa...

Sådan matte, sådan hund;)
>P.

Helen Erlandsson sa...

>>>Anonym, Tsss.. då känner du inte mig alls..