söndag 28 december 2008

Trött i ryggen

De senaste dagarnas skoterkörningar och bärande av backar fulla med mat och porslin har satt sig lätt i ryggen. Men ikväll blir en sista tur innan ett par dagars ledigt. Vädret är fortfarande trist med plusgrader och blåst. Morris och jag tog en långpromenad tidigare och det kändes som vår, förutom att det inte finns någon sol ännu. Nu vill jag ha tillbaka minusgraderna och det får gärna falla lite mer snö som kan täcka den gamla fula smutsiga..

Skidorna har jag lagt på hyllan tills det kommer lite mer snö som kan täcka all is. Just nu så är det med livet som instats om jag ska åka skidor med Morris. Han bara springer och det går inte bromsa. Dessutom lyssnar han inte på STANNA!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Prova med "vänta!"
Det funkar rätt bra på herr S.
:)

Jag tror din ryggvärk mest beror på dina rejäla rattar.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim,Hahaha.. Mina rattar är väl inte såå stora? Ska prova med "vänta".. =)

Anonym sa...

Hej helen
God jul å gott nytt år

mvh larsa

Helen Erlandsson sa...

>>>Lars, Detsamma till dig! 2009 måste bli ett toppenår!