tisdag 16 december 2008

Tisdag 16/12

Men vad tiden går.. och inte har jag skrivit här på några dagar heller.. Helgen var lugn och jag var ledig. Har bara njutit, åkt skidor, städat, tvättat och storhandlat. Inte så mycket att skriva om med andra ord..
Igår hade jag ingen skotertur utan jobbade med att bredda skoterspåren som de sa var blöta.. men inte var det någon fara med det! Trevlig tur runt spåret blev det i alla fall. På eftermiddagen satt jag och LA och snörade en massa nya skridskor! Pust! Inte blev vi klara heller.. Trodde jag skulle drömma om skridskor under natten, men istället har jag nog drömt en massa annat trevligt för jag vaknade inte förrän halvtolv idag! Inte ens Morris verkade ha någon lust att kliva upp.

Vackert var det ute när LA, SB, JoB och jag breddade spår

Fina breda spår blev det

Idag är det grått, blåsigt och trist ute.. så den planerade turen ikväll kommer inte bjuda på något norrsken och den vackra snön som låg på träden har blåst ner.. Undrar vilket ess i rockärmen jag ska dra fram ikväll för att få mina gäster nöjda?? Måste öva på att vara pajas.. Är så dålig på det.. Ja, ja.. det löser sig nog. Nu måste jag lägga på ett kol, så jag hinner till jobbet i tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiska bilder som vanligt.
Du får ge ut en fotobok!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Ja kke det.. men vet inte om alla håller måttet..?