torsdag 25 december 2008

Renar

Kom precis in efter skidturen med Morris. Han sprang som aldrig förr och jag kunde bara parera mellan träden.. Anledning: Renar! Jag såg alla spåren och plötsligt var de där. Jag fick kasta mig i snön för att få stopp på Morris som hemskt gärna hade sprungit in i hjorden och härjat runt en stund.. Men han fick nöja sig med att titta en stund på avstånd.. Våran runda gick nog dubbelt så fort idag.. och det hade varit kul att veta vilken hastiget vi höll för det gick undan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej akta dig för renarna eller också låter du morris fixa dom ha en bra dag och ta det lungt med skotrarna irene och pappa

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene och Pappa, Hahaha.. kunde få en renstek!

Anonym sa...

Hoppas du äter nyttigt och bra nu när du är så vansinnigt aktiv!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Jodå.. nog får jag i mig allt jag behöver när jag är ledig.. Det är värre på jobbet! Då brukar man lätt slarva och det går lååångt mellan måltiderna.