måndag 14 juli 2008

Balkong, blommor och orakade ben

Jag älskar min balkong. Förutom en underbar utsikt är det min rökruta, avslappningsyta och soldyrkarplats. De prunkande blommorna är underbara och jag har drivit upp dom själv. Här kan jag sola utan att behöva raka ben och bikinilinje innan. Det är bara att sätta/lägga sig och njuta av de varma strålarna som värmer upp en frusen kropp. Ingen ser, tror jag(?). Men vad bryr jag mig om det i så fall. Är det någon som störs av det så titta bort. Mitt hem är min borg och där gör jag och ser ut som jag vill! Så det så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se mer av utsikten!

Helen Erlandsson sa...

Hade min kamera varit bättre och vädret finare hade jag kunnat ta en schysst bild. Ska se vad jag kan göra senare. =)Annars får du komma och hälsa på!