onsdag 9 juli 2008

Panik! Panik!

Imorgon får jag finbesök av min mamma som stannar över helgen. På grund av avståndet träffas vi inte så ofta längre så då har vi mycket att ta igen. Ska på hennes initiativ lära henne paddla kanot! Hahaha.... Får hålla mig ifrån forsarna, så vi inte hamnar i samma situation som jag och LC gjorde en gång... Då fick vi lämna kanoten kvar i forsen och gå blödande och blöta därifrån. Men kul var det. =))

Men nu har jag panik eftersom jag inte städar förrän i sista stund. Alltid samma visa.. Så nu blir det till att dra fram alla städgrejor och röja runt med Regina Spector i bakgrunden. Några danssteg senare kommer jag nog bli klar.... Hoppas jag.... Har lätt för att försvinna bort i musiken emellanåt, så det som borde ta ett par timmar kan lätt bli till fyra! Ska försöka uppdatera bloggen under helgen om det finns tid.

Ciao!

P.S. Känner mig konstigt glad idag. Vet egentligen inte varför, men det känns skönt då jag förra veckan var väldigt nedstämd och deppig. D.S.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra! Var glad!
Och ha så kul med mor din.

Att ha bra musik på i bakgrunden när man städar är bra. Ett glas vin i näven gör det hela ännu lättare. :)

Helen Erlandsson sa...

En städöl fungerar också fint!