onsdag 23 juli 2008

Inavels-dating

Blev inget städ idag. Jag fastnade istället någonstans på nätet. Så då tänkte jag: “Efter jobbet blir bra”. Så när jag kom hem från jobbet åt jag och promenerade med Morris. Sedan var tanken att städa, men då blev jag istället sittandes i telefonen. Så det får väl kanske bli imorgon.

Örnsköldsvik är en liten stad om man ska dejta. Nästan alla känner alla och risken är stor att man plötsligt dejtar en nära släkting till någon man dejtade förut…. Krångligt? Jaaa! Det har inte hänt mig, men det skulle kännas tokigt om det hände. Jag har en profil på en datingsida och idag är jag säker på att en av de få Öviksbor som som också har en profil där, var inne på jobbet idag! Undrade om han kände igen mig också. Men det tror jag inte. Hur som helst så skulle inte han få smeka min kropp i alla fall! Nej, nej, nej… Umeå verkar ha mycket karlar till övers. Ska hålla mina ögon öppna och kanske slänga ut lite krokar i grannbyn istället.

Nu blir det God natt för min del. Har tvättstugan i morgon bitti och den är efterlängtad då tvättkorgen svämmar över av alla mina favoritplagg som jag skulle vilja ha på mig. Har de senaste dagarna fått ta på mig gamla urtvättade toppar och smutsiga jeans… Eeuw, vad snuskig jag har känt mig…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ta genast en tur till Umeå!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, jag tror banne mig jag gör det =)