fredag 18 juli 2008

Olikheter

Gårdagens date.... blev en fika och sen skogspromenad i skymningens dunkel. Han var jättetrevlig och kanske ses vi igen, men det blir nog inget mer än vänner. Vi hade våra likheter, men "fel" olikheter. After all - han är nog inte den jag söker, men det är alltid roligt att träffa nya människor.

Imorgon ska jag, som jag skrev tidigare, på fest. Såg igår att det stod "ta med någon kul/god överraskning" längst ner på inbjudningslappen. Undrar vad man då ska hitta på? Fantasin är på sparläge just nu. Får surfa runt på nätet och se om jag hittar något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvligt ändå med en date. :)
Hoppas du snart har en ny. Med en karl du vill hångla upp.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim..Du är rolig du... Det kan man alltid hoppas kommer snart, för jag är i sjukt behov av fysisk kontakt!