måndag 7 juli 2008

Kort hår

Jaha... så har det hänt igen. Sedan jag klippte av mig håret, vilket jag trivs jättebra i, skulle jag kunna ha haft flera dejter med tjejer! Men hallå, jag kanske ser ut som en flata, men är i allra högsta grad hetero! Kanske måste låta håret växa igen, så det inte blir fler missförstånd. Men jag tar det lite som en komplimang ändå. Det är ju inte så ofta som någon flirtar med en nu för tiden och jag vet inte alls hur man flirtar själv, så det är väl bara att luta sig tillbaka och njuta av att man är attraktiv(?). Hahaha... ja, det ska jag göra!

Nu är det dags för lite frukost och sedan en promenad med Morris. Idag blir det cykel till jobbet eftersom bensinen är för dyr! Ja, jag vet att vi ska tänka på miljön, men bor man i Norrland har man dålig tillgång till lokaltrafik och så länge det inte fungerar kommer jag fortsätta att åka bil! Synd, men sant! (Kära politiker.... Bensinskatten är på tok för hög här uppe... Kan ni satsa de skattepengarna på fungerande kollektivtrafik här, så vi åtminstone känner att det finns alternativ?)

Nu kurrar magen mycket!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.